Trivsel og effektivitet i nyoppussede lokaler

Da den globale audiogiganten GNs norgeskontor valgte å forlenge sin leieavtale i Brynsveien 11/13 i Oslo, var det også tid for oppussing og modernisering i lokalene. SAJAs serviceavdeling tok jobben.
16.09.2024

GN ble stiftet i Danmark for over 150 år siden og har idag over 7000 ansatte globalt. Misjonen er å bringe mennesker nærmere hverandre ved hjelp av avansert teknologi og ledende løsninger for hørsel, lyd, video og spill. Løsningene leveres til over 100 land, deriblant Norge.

Fra sine kontorer på Bryn i Oslo, hjelper GN Hearing hørselshemmede i Norge til en bedre hverdag, mens de markedsledende produktene under den kjente merkevaren Jabra forbedrer kommunikasjon og samarbeid i og mellom virksomheter.

Jabra er en ledende leverandør av lyd- videokonferanse- og samarbeidsløsninger som hjelper ansatte i kontaktsentre, kontorer og andre arbeidsmiljøer å jobbe mer effektivt og stedsuavhengig.

Norgeskontoret har hatt lokaler i Brynsveien 11/13 siden 2013, og valgte i 2023 og forlenge leieavtalen på 665 kvm fordelt på kontor-, møterom og fellesarealer samt et eget servicesenter.

Som en del av sitt drifts- og forvaltningsoppdrag for eiendommen, sørget SAJA for reforhandling av leieavtalen. Og da GN ønsket å pusse opp lokalene, kunne dyktige håndverkere i SAJAs egen serviceavdeling få jobben gjort.

Les mer om SAJAs serviceavdeling her.

Arbeidene besto blant annet av å skifte inngangsdør, sette opp glassvegger i møterom, innfelling av parkettgulv og egen seksjon for kaffemaskinen ved kjøkkeninnredning, maling og diverse oppgaver med belysning, ventilasjon og kjøling.

"Vi har hatt tilhold i Brynsveien 11/13 i over 10 år. Det er en godt driftet og forvaltet eiendom som passer godt for vårt behov – og i forbindelse med forlengelsen av leieavtalen var det også på tide med oppgradering og oppussing. Det var en fordel at SAJA også hadde en egen serviceavdeling som kunne påta seg alt dette, og vi er godt fornøyde med resultatet", sier Merethe Evensen i Jabra i Norge.

"I forbindelse med forlengelsen av leieavtalen var det også på tide med oppgradering og oppussing. Det var en fordel at SAJA også hadde en egen serviceavdeling som kunne påta seg alt dette, og vi er godt fornøyde med resultatet", sier Merethe Evensen i Jabra i Norge.
Del på sosiale medier

Flere saker